** THE OWNER **

My photo
Simple yet particular on certain tinny things.

Friday, June 4, 2010

我想给你最好的!

每个作父母的都想给孩子最好的。怀孕的时候就一直打量该给孩子喂什么奶粉,一直参考别人的意见,后来听一个初认识的友人分享她喂母乳的经历,我不得不为她喂大的付出而惊叹,更深深地打从心里钦佩她。

乍听之下,我也一直盼望我能给我的宝宝喂母乳。我生产的医院是乎并不鼓吹喂母乳,我在医院休养的期间,医护人员都是用奶瓶喂我的宝宝的,所以回到家之后,我尝试给我的宝宝喂母乳,但是每一次都把自己弄得满头大汉宝宝却哭得歇斯底里的,真是累了妈妈又苦了孩子。还好怀孕时我就买下了挤奶器,在无计可施下,我惟有每天勤劳的挤奶。但是任由我再怎么勤劳,我的奶水还是有限,有时更会气馁,尤其是自己已感到万分疲惫气馁时,还得承受他人给我的压力,有时候还会在夜里默默的哭泣。


孩子现在一次的食量是60-80ml, 每天需喂奶12次,我的奶水肯定是符合不了她的需求,所以我们还是必不得以的喂配方奶粉,选了很久,后来我们还是选择了羊奶粉,跟据统计,喝羊奶粉的宝宝比较少出现过敏阵状。卡洛塔妮是原自于纽西兰的天然羊奶粉,它和牛奶粉一样含盖基本所需的营养,而且它是最接近母奶的配方。
Karihome
New Zealand's dairy goats are fed on the green and lush pastures of New Zealand. The high quality of food for the goats corresponds directly to the quality of milk that they produce. In most other countries of the world, goats are fed on processed meal and grain. New Zealand goat milk is rich in alpha-s2-casein, and not the alpha-s1-casein variant which is known to cause allergic reactions in some infants. goat milk are nutritionally close to human and have been shown to be an excellent source of nutrition.Goat milk is closer to human because the protein profile is more similiar. Goat milk protein forms smaller and finer curd and has more than double the typical amount of medium chain triglyceride (MCT) in cow milk. Goat milk protein is much easier to digest and absorb and hence children have less incidence of having indigestion or allergy.Goat milk has also been shown to contain high concentration of Epidermal Growth Factor (EGF) that is very low in cow milk. EGF is a natural ingredient in human milk. It promotes gut and cell development and recovery. An enzyme known as Platelet Activating Factor Acetyl Hydrolase, which can break down allergen, has also been isolated from goat milk during research.
The benefits of goat milk
Goat milk has natural bioactive factors such as nucleotides, taurine and polyamine which help to build up the immune system. Absorption of calcium, iron, copper and zinc is higher in goat milk than cow milk. Goat milk is also good for lung, stomach and intestine. So there are fewer incidences of cough, phlegm and indigestion. Feedback from parents that their children's asthma improve after a few months of taking Karihome goat milk.
我很想给孩子最好的,但是基于奶水不足的问题,我也只好作罢。我还是会每天不停的挤奶,希望能有那么一天,我的奶水会符合她的需求,就算不能达到她的需求,我也盼望我能持续的给他喂母奶,直到有一天我停奶为止。

No comments:

Post a Comment